Winkelcentrum De Tuinen verwelkomt twee nieuwe huurders: Van Haren en Bijou Brigitte. Met deze toevoegingen breidt het winkelaanbod in het centrum verder uit. De komst van deze merken draagt bij aan de aantrekkelijkheid van De Tuinen als toekomstbestendig winkelgebied in het hart van het Westland.
Vernieuwd winkelcentrum met diverse retailmix
De Tuinen onderging recent een grote transformatie, gericht op het verbeteren van de winkelbeleving en het versterken van de lokale aantrekkingskracht. Met de komst van Van Haren en Bijou Brigitte is het merendeel van de retailunits inmiddels verhuurd.
Van Haren breidt uit in Nederland
Schoenenketen Van Haren, onderdeel van Deichmann (Europa’s grootste schoenenretailer), opent een nieuwe winkel van 433 m² in De Tuinen. Het merk versterkt hiermee zijn aanwezigheid in Nederland en voegt een sterke naam toe aan het bestaande winkelaanbod in Naaldwijk.
Bijou Brigitte versterkt mode-aanbod
Modeaccessoireketen Bijou Brigitte opent een winkel van 69 m² in De Tuinen. De toevoeging van de Duitse retailer is een waardevolle aanvulling op de bestaande mode- en lifestylewinkels in het winkelcentrum.
De verhuur is collegiaal begeleid door 3W (Jos Neven) en Colliers (Nick van der Meijden). Colliers is verantwoordelijk voor het property management, waaronder de marketing en communicatie. 3W trad op als projectontwikkelaar van De Tuinen, in opdracht van NLV.
